Digimarkkinointi

Hakukoneoptimointi tarkoittaa toimia, jolla verkkosivusi saadaan paremmin näkyviin Googlessa tai muissa hakukoneissa. Hakukoneoptimoinnin voi karkeasti jakaa kolmeen osioon:

  • Tekninen hakukoneoptimointi
  • Hakukoneoptimoitu sisällöntuotto
  • Sisäinen ja ulkoinen linkitys

Saat meiltä apua kaikkiin kolmeen, lue lisää allaolevista bokseista.

Yksi merkittävä tekijä verkkosivujen hakukonenäkyvyyden taustalla on verkkosivujen tekninen toimivuus. Hyvät verkkosivut, jotka latautuvat nopeasti ja skaalautuvat myös mobiilissa, näkyvät todennäköisemmin Googlessa. Lisäksi pidämme huolta, että botit pystyvät lukemaan sivusi helposti lisäämällä sivuille XML-sivustokartan ja Schema.org-tiedot.

Google asettaa verkkosivuja järjestykseen myös sen perusteella, millaista sisältöä sivuilla on. Hakukoneoptimoidussa sisällöntuotossa tuotamme tekstiä, jokin tietty avainsana mielessä, jotta Google nappaisi todennäköisemmin tekstisi hakukoneen kärkeen. Pidemmät tekstit (1000-1500 sanaa) löytyvät todennäköisemmin Googlen kärjestä.

Linkit ovat Googlen algoritmissa ikään kuin ääniä sivustosi merkittävyydelle. Jos joku linkkaa sivustollesi, se yleensä nostaa sivusi auktoriteettia ja hakukonenäkyvyyttä.

Ulkoiset linkit ovat linkkejä, jotka tulevat toisista sivustoista verkkosivuillesi. Sisäiset linkit sen sijaan ovat linkkejä verkkosivustosi alasivujen välillä.

Kun nämä linkitykset tehdään oikein, hakukonenäkyvyytesi nousee. Autamme yritystäsi sopivan linkkistrategian luomisessa.

Hakukonemarkkinoinnilla tarjotaan maksettua näkyvyyttä, jonka avulla sivustosi näkyy esimerkiksi Googlen hakutulosten kärjessä. Tarjoamme palveluita liittyen nimenomaan Googlessa markkinointiin ja autamme optimoimaan Google-markkinointi kampanjasi niin, että saavutat konversiotavoitteesi.

Remarketing eli uudelleenmarkkinointi on fiksu kampanjamuoto, jossa tavoitat asiakkaat, jotka ovat aikaisemmin käyneet verkkosivuillasi. Nämä henkilöt ovat myös sellaisia, jotka usein tilaavat palveluita, joten Remarketing on usein voitollinen strategia.

Tarjoamme analytiikkapalveluita esimerkiksi liittyen seuraaviin toimiin:

  • Sivuston kävijämäärän seuranta
  • Sivuston hakukonenäkyvyyden seuranta
  • Sivuston liikenteen analysointi
  • Verkkokaupan ostoliikenteen data

Jutellaanko lisää?

Voit ottaa meihin yhteyttä ohessa olevalla lomakkeella, Whatsappissa tai sähköpostitse. Jutellaan ja suunnitellaan juuri sinulle sopiva projekti.